Obchodní podmínky
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující-spotřebitel učiněním závazné objednávky v e-shopu satte.cz provozovaným Bc. Samuelem Jasenským, IČO 21941491, se sídlem Vrbová 1477, Brandýs nad Labem,
25001 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami pro dodávku zboží.
Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami a jsou zároveň pro obě strany závazné. Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Kupující je zároveň dostatečně informován před vlastním odesláním objednávky o možnosti seznámit se s obchodními podmínkami a reklamačním řádem.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Bezchybné vyplnění kontaktních údajů je podmínkou pro uzavření Kupní Smlouvy. Zejména při chybně uvedené e-mailové adrese neproběhne potvrzení přijetí objednávky ze strany Prodávajícího a Kupující je proto povinen tento údaj řádně uvádět. Telefonický kontakt je nutný pro upřesnění objednávky a pro přepravce pro úspěšné doručení zásilky. Elektronická objednávka je zároveň návrhem na uzavření kupní smlouvy kdy, v tomto případě se jedná o uzavírání kupních smluv distančním způsobem - tedy na dálku. K uzavření platné Kupní Smlouvy dochází až po vyřízení objednávky ze strany Prodávajícího. Samotná kupní smlouva posléze vzniká momentem doručení se závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vzni kají vzájemná práva a povinnosti. Prodávající je oprávněn v závislosti na charakteru objednávky
(množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (e-mailem). Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu včetně obchodních podmínek. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce.
V případě jakéhokoli dotazu nás kontaktujte na e-mail: satte@email.cz
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata ihned. Potvrzení objednávky Vám obratem zašleme e -mailem na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. O průběhu sta vu Vaši objednávky i konečném odeslání zásilky budete taktéž informováni e-mailem.
4) PLATBA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
Platbu akceptujeme převodem na účet, online kartou nebo Apple Pay/Google Pay v CZK. U zaplacení cizí měnou dochází k převodu měny do CZK. Za případ né poplatky spojené se směnou nebere prodávající odpovědnost.
Číslo našeho účtu: 6688995399/0800 Česká spořitelna a.s.
Platby s objednávkami systém páruje automaticky, a to na základě správnosti vyplněných údajů v platebním příkazu. Pokud máte pocit, že jste údaje omylem zadal/a nesprávně, kontaktujte nás na satte@email.cz a my Vaši platbu ručně na účtu dohledáme.
Pokud zvolíte platbu bankovním převodem, platba u nás musí být připsaná nejpozději do 3 pracovních dnů. Pokud částku za objednávku do té doby nepřevedete, bude Vaše objednávka automaticky stornována a zboží uvolněno k dalšímu prodeji.
Dodací lhůta začíná běžet ode dne obdržení závazné objednávky. V případě provedení změn v objednávce ode dne potvrzení změn. Vaši objednávku se snažíme vyexpedovat max. do 20 pracovních dnů od přijetí platby. Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže je zpoždění způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými Prodávajícím.
V případě, že zboží již nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktov at (e-mailem nebo telefonicky). V případě, že Vás nebude možné kontaktovat, vyhrazujeme si právo objednávku zrušit.
5) VÝMĚNA ZBOŽÍ Výměny neakceptujeme.
6) VRÁCENÍ ZBOŽÍ
V souladu s § 1829 odst. 1 nového Občanského zákoníku má kupující spotřebitel právo do
14 dnů od obdržení zboží odstoupit od kupní smlouvy a zboží bez udání důvodu vrátit bez jakékoli sankce. U nás tuto dobu prodlužujeme na 30 dnů.
Pokud budete chtít zboží vrátit, kontaktujte nás na e -mailu satte@email.cz a my s Vámi vyřešíme způsob dopravy vrácení zboží.
Zboží musí být vráceno kompletní, včetně příslušenství, dárků, apod., bez známek používání, nepoškozené, v původním obalu s neodtrženými cedulkami (pokud produkt
cedulku má) a v limitu 14 dnů. Vrácené zboží musí být zcela v původním stavu (oblečení neprané, nenošené, nežehlené, nesmí zapáchat parfémem ani ničím jiným) a označené původní identifikační etiketou zboží, pokud jí produkt obsahuje.
Kupující-spotřebitel bere na vědomí, že pokud vrácené zboží bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé anebo nárok na neuznání vratky. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Kupující odpovídá za škodu způsobenou při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu, prodávající vrátí v takovém případě kupujícímu spotřebiteli kupní cenu poníženou o náhradu škody anebo si vyhrazuje právo vratku nepřijmout. Při splnění těchto podmínek a po doručení zásilky prodávajícímu bude uskutečněno s kupujícím finanční vypořádání dle vzájemné dohody. Náklady spojené s vrácením zboží (především poštovné) ponese kupující.
Vrácení zboží na e-shopu lze kompenzovat dvěma způsoby:
· vrácením kupní ceny převodem na bankovní účet do 14 dnů od obdržení vráceného zboží
· zápočtem k následující objednávce (hodnota vracené kupní ceny bude převedena na kredit/voucher, který časově neomezujeme)
7) STORNO A ZMĚNA OBJEDNÁVKY
Objednávku lze v e-shopu satte.cz bezplatně stornovat či změnit za zboží stejné či vyšší ceny nejpozději do 24 hodin od objednání, ale pouze v případě, že objed návka nebyla ještě vyexpedována. Pokud se rozhodnete pro změnu zboží v hodnotě vyšší než je Vaše původní objednávka, je nutné uhradit zbývající částku do 24 hodin od potvrzení změny objednávky, jinak je Vaše celá objednávka zrušena.
8) REKLAMAČNÍ ŘÁD A ZÁRUKA
Za zboží poškozené při přepravě nenese e-shop satte.cz žádnou odpovědnost. Při převzetí zásilky si důkladně zkontrolujte, zda přepravní obal není poškozen a případnou škodu reklamujte neprodleně při převzetí zásilky u doručovatele. Pokud při převzetí zjistíte poškozený obal či jinou známku poškození zásilky, požadujte od doručovatele sepsání reklamačního protokolu o poškození zásilky. Poškozenou zásilku kupující nemusí převzít. Veškeré zboží nabízené v našem internetovém obchodě satte.cz prochází kontrolou. Případné reklamace na zakoupené zboží v našem internetovém obchodě vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím spotřebitelem. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době, nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nutné výši . V případě neoprávněné reklamace zaniká nárok kupujícímu na jakoukoliv náhradu nákladů souvisejících s vyřízením reklamace.
Prosíme také o kontrolu produktů neprodleně po převzetí zásilky. Na pozdější reklamace (pokud se nejedná o výrobní vadu) nebude brán ohled.
Záruka se nevztahuje na:
vady vzniklé běžným používáním - změnou a únavou materiálu úměrně k délce a
četnosti nošení
vady vzniklé nesprávným použitím - mechanickým poškozením
vady vzniklé nesprávným skladováním
vady vzniklé nesprávnou údržbou a čištěním
zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba.
Postup při reklamaci:
· informujte nás o reklamaci e-mailem
· reklamované zboží zašlete dle pokynů v e-mailu
· k reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě – fakturu, která také slouží jako záruční list
Vaše reklamace bude provedena v souladu se zákonem. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší společností. V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.
O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou opět v délce 24 měsíců.
Podle charakteru vady má kupující - spotřebitel při uplatnění záruky následující práva:
· jedná-li se o vadu odstranitelnou - právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není -li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
· jedná-li se o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží - právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
· jedná-li se o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakované a bránící řádnému užívání zboží - právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
· jedná-li se o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje výměnu zboží, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
Prodávající si vyhrazuje právo ukončit obchodní vztah s takovým kupujícím, jehož reklamace jsou neúměrné nebo jeho nákupy jsou vyhodnoceny jako spekulativní. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadav ku kupujícího, buď výměnou věci nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Ostatní se přiměřeně řídí obecně závaznými zákonnými ustanoveními.
9) DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo
podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící tento
internetový obchod jako je grafické zpracování včetně fotografií nabízeného zboží a popisy zboží jsou chráněny autorským právem.
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat.
Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Tyto Obchodní podmínky byly naposledy aktualizované 21. 08. 2024